Acord de utilizare
1. Dispoziții generale
1.1. SRL „e-Farmacia” oferă utilizatorului rețelii Internet (în continuare – Utilizator) – de a utiliza servicii sale, în condițiile stipulate în prezentul acord de utilizare (denumit în continuare "Acord"). Acordul intră în vigoare la data exprimării de către Utilizator a consimțămîntului cu condițiile acestuiași în modul prevăzut de pct. 1.4 al Acordului.
1.2. SRL „e-Farmacia” oferă Utilizatorilor acces la o gamă largă de servicii, inclusiv instrumente de căutare a mărfurilor și de pre-comanda în farmaciile partenerilor de pe teritoriul Republicii Moldova. Toate serviciile existente în acest moment ale site-ului kokiko.md și, de asemenea, orice dezvoltare a lor și/sau adăugarea de noi, este obiectul prezentului Acord.
1.3. Utilizarea serviciilor SRL „e-Farmacia” este reglementată de prezentul Acord, precum și de condițiile de utilizare a anumitor servicii. Acordul poate fi modificat de SRL „e-Farmacia”, fără nici un preaviz, noua redacție a Acordului intră în vigoare din momentul postării în rețeaua Internet, pe site-ul web kokiko.md (în continuare –Site-ul), dacă altfel nu este prevăzut de noua redacție a Acordului.
1.4. Incepând utilizarea a orice fel de servicii a Site-ului (anumite funcții) sau trecând procedura de înregistrare, Utilizatorul este considerat că a acceptatcondițiile Acordului în întregime, fără careva rezerve și excepții. În caz de dezacord aUtilizatorului cu oricare dintre prevederile Acordului, Utilizatorul nu are dreptul de a utiliza serviciile SRL „e-Farmacia”. În cazul în care de către SRL „e-Farmacia” au fost operate modificări la Acord, în modul prevăzut de punctul 1.3 al Acordului, cu care Utilizatorul nu este de acord, acesta este obligat să întrerupă utilizarea serviciilor SRL „e-Farmacia”și să părăsească Site-ul.
2. Înregistrarea Ca Utilizator. Contul de Utilizator
2.1. Pentru a beneficia de serviciile Site-ului sau de unele funcții individuale ale serviciilor, Utilizatorul trebuie să treacă procedura de înregistrare, în urma căreia pentru Utilizator va fi creat contul.
2.2. Pentru înregistrare, Utilizatorul se obligă să furnizeze informații corecte și complete la întrebările propuse în formularul de înregistrare, și de a menține aceste informații în situația actuală. În cazul în care Utilizatorul furnizează informații incorecte sau SRL „e-Farmacia”are motive să presupună că informația furnizată de Utilizator este incompletă sau neveridică, SRL „e-Farmacia” are dreptul, la discreția sa, de a bloca sau sterge contulUtilizatoruluiși de a refuza Utilizatorului în utilizarea serviciilor (sau a unor funcții individuale).
2.3. SRL „e-Farmacia” își rezervă dreptul, în orice moment se ceară de la Utilizator confirmarea datelor indicate la înregistrare, și de a solicita în acest sens documente justificative, neacordarea cărora, la discreția SRL „e-Farmacia”, poate fi asemănată cu furnizarea de informații false, și să atragă consecințele prevăzute de pct. 2.2 al Acordului.
2.4. Login-ul și parola pentru a accesa contul de Utilizator. La inregistrare, Utilizatorul își va alege de sinestătător login-ul (nume unic de caracter al contului Utilizatorului) și parola pentru a accesa contul. SRL „e-Farmacia”are dreptul de a interzice utilizarea anumitor login-uri, precum și de a stabili cerințele de inregistrare si parola (lungime, caracterele permiseși așa mai departe).
2.5. Utilizatorul este singurul responsabil pentru securitatea (rezistenta la prognozare a) pentru parola aleasă, și, de asemenea, de sine stătător asigură confidențialitatea parolei sale. Utilizatorul este singurul responsabil pentru toate acțiunile (și, de asemenea, efectele lor), în cadrul sau folosind serviciile Site-ului sub un cont de Utilizator, inclusiv în cazurile de transmitere benevolă de date de către Utilizatorpentru a accesa contul Utilizatoruluide către persoane terțe, în orice condiții (inclusiv în baza contractelor sau acordurilor).
2.6. Utilizatorul este obligat să notifice imediat SRL „e-Farmacia” despre orice caz neautorizat (care nu a fost permis de către Utilizator) de acces la servicii SRL „e-Farmacia” folosind un cont de Utilizator și/sau cu privire la orice încălcare (suspiciuni de încălcare) a confidențialității parolei sale.
2.7. Folosirea de către Utilizator a contului său. Utilizatorul nu are dreptul de a reproduce, de a repeta și de a copia, vinde, revinde, și, de asemenea, de a folosi pentru orice scop comercial orice parte a serviciilor de SRL „e-Farmacia”.
2.8. Încetarea înregistrării. SRL „e-Farmacia” are dreptul de a bloca sau sterge contul Utilizatorului, precum și de a interzice accesul folosind orice cont pentru anumite servicii SRL „e-Farmacia”, și pentru a elimina orice conținut fără explicații, inclusiv în cazul încălcării de către Utilizator a condițiilor Acordului sau a condițiilor altor documente prevăzute de pct. 1.3. al Acordului, dar, de asemenea, în caz de neutilizare a serviciului corespunzător.
2.9. Ștergerea unui cont de Utilizator.
2.9.1. Utilizatorul poate în orice moment sășteargă contul său de la toate serviciile Site-ului sau de a opri acțiunea sa în ceea ce privește unele dintre ele, profitând de funcția respectivă în secțiunea personală.
3. Condițiile de utilizare a serviciilor SRL „e-Farmacia”.
3.1. Utilizatorul este singur responsabil față de persoanele terțe pentru acțiunile lor legate de folosirea Serviciului, inclusiv dacă astfel de acțiuni vor duce la o încălcare a drepturilor și intereselor legitime ale terților, precum și pentru respectarea legislației la utilizarea Site-ului.
3.2. În utilizarea serviciilor SRL „e-Farmacia” Utilizatorul nu are dreptul:
3.2.1.a se da drept altă persoană sau reprezentant al organizației și/sau a comunității, fără suficiente drepturi, inclusiv ca angajații SRL „e-Farmacia”, ca moderatori de forumuri, ca proprietar al site-ului, precum și de a aplica orice alte forme și modalități ilegale de reprezentare altor persoane în rețea, și, de asemenea, de a induce utilizatorii sau SRL „e-Farmacia” în eroare cu privire la proprietățile și caracteristicile unor subiecte sau obiecte;
3.2.2. neautorizat de a colecta și stoca datele cu caracter personal ale altor persoane;
3.2.3. perturba funcționarea normală a Site-ului și a serviciilor SRL „e-Farmacia”;
3.2.4. de a posta link-uri la resurse de rețea, al căror conținut contravine legislației în vigoare a RM;
3.2.5 de a promova acțiuni care vizează încălcarea restricțiilor și interdicțiilor impuse de acest Acord;
3.2.6 în alt mod de a încălca normele legale, inclusiv normele de drept internațional.
3.3. În utilizarea serviciilor Site-ului, Utilizatorul este obligat:
3.3.1 să Respecte normele legislației în vigoare a RM la efectuarea de pre-comanda folosind serviciile Site-ului.
3.3.3 Înainte de transmiterea prescripției medicale pentru aefectuade cumpărarea, verificați că rețeta este semnat de către medic și legalizată cu ștampila acestuia, pe formularul de rețetă lipsesc, careva corectări. În colțul din stânga sus al formularului de reșetă trebuie să fie aplicată ștampila organizațiilor medicale, cu indicarea denumirii ei, adresa. În cazul prezentării de către Utilizator retetei cu încalcarea cerinţelor actelor normative indicate in pct. 3.3.2 a prezentului acord, eliberarea medicamentelor în farmacii nu se efectuează.
3.4 SRL „e-Farmacia” exercită comerțul cu medicamente și alte bunuri, în conformitate cu Legea„Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor",precum şi cu Legea privind activitatea farmaceutică - 1456/25.05.93 (Monitorul Oficial 7/210, 30.07.1993). Informație despre marfa pe Site este publicitate. Contractul de vînzare-cumpărare a mărfurilor se încheie între vânzător și Utilizator în farmacie corespunzătoare partenerilor SRL „e-Farmacia” pe baza de pre-comanda de pe Site. Rezervare este o garanție a rezervei de mărfuri pentru Utilizator la un anumit preț, înregistrat în comandă, în termen de 3 zile calendaristice de la data perfectării pre-comanda.În cazul livrării mărfii ladomiciliu, în calitate de vînzător va fi SRL„e-Farmacia”.SRL "e-Farmacia" nu ia taxa de livrare la domiciliu pentru marfa în sumă de peste 400 de lei. La comandă în valoare de mai puțin de 400 de lei, costul de livrare la domiciliu va fi afișată pe site în secțiunea "Plata comenzilor".
3.4.1. Plata comenzii poate fi efectuată de către Utilizator atât în numerar cât și prin intermediul cardului bancar Visa, Mastercard direct la farmacie, selectata de către Utilizator pentru primirea comenzii, sau prin curier la primirea produsului..
3.5.Livrarea mărfii, care fac parte din categoria medicamentelor, este posibilă, la adresa indicată de Utilizatorsau in orice farmacie a Partenerilor.
3.6. Timpul de primirea comenzii. Atunci când comandaeste efectuatăpina la ora 12:00, livrarea in or. Chisinau se efectuează în aceeași zi lucrătoare, iar cind comanda este efectuata după ora 12:00, livrarea se face în următoarea zi lucrătoare. Termenul de livrare pot varia până la 24 de ore în cazul în care marfa nu este la depozitul principal. Cererile, primate vineri, de la 12:00 până la 17:00, sunt livrate în ziua de sâmbătă. Cererii primate vineri, de la ora 17:00, și sâmbătăsi duminica, vor fi livrate luni. În cazul în care Utilizatorul a ales opțiunea de recepție individuală la cea mai apropiată farmacie de rețea de Parteneri, situat în mun. Chișinău, cererea primită pînă la 12:00, va fi livrată până la sfârșitul zilei de lucru în farmacia aleasă de Utilizator. În cazul în care unele medicamente nu sunt disponibile la depozitul principal, termenul de livrare poate fi prelungit cu 24 de ore. Cerere acceptata dupa orele 12:00, va fi livrată în următoarea zi lucrătoare în farmacia aleasă de Utilizator. SRL "e-Farmacia" garantează depozitarea și transportarea mărfurilor cu menținerea regimului de temperatură necesară. După finalizarea cererii operatorii vor lua legătura cu Utilizatorul, pentru a stabili detaliile. După ce comanda a Utilizatorului va fi adusă la farmacie, farmacistulva lua legătura cu Utilizatorul. În cazul în care Utilizatorul a ales opțiunea de recepție individuală la cea mai apropiată la el farmacii, situate în afara mun. Chișinău, cererea, acceptată pînă la 17:00 va fi livrată în termen de două zile lucrătoare în farmacia selectată de Utilizator. Atunci când comanda va fi livrata la farmacie, Utilizatorul va primi un SMS de notificare, sau cu el valualegatura unfarmacist.Comanda poatefi ridicatapersonal de către Utilizator sau prin persoane de încredere. În toate cazurile, este suficient de indicat numele și prenumele persoanei care a făcut o comandă, sau numărul de confirmare a comenzii.
4. Condițiile de schimb și de returnare a produsului.
4.1.Prin citirea prezentului Acord, prin efectuarea pre-comenzii de mărfuri cu ajutorul serviciilor SRL „e-Farmacia” Utilizatorul a luat cunoștință, că în conformitate cu Legea RM "cu Privire la protecția drepturilor consumatorilor" nr. 105 din 13.03.2003, precum şi conform Anexei nr. 4 p. 16 la Ordinul Ministerului Sanataţii a RM nr. 960 din 01.10.2012 “Cu privire la modul de prescriere şi eliberare a medicamentelor.(Monitorul Oficial 216-220/1223, 19.10.2012), produse pentru prevenirea și tratamentul bolilor la domiciliu (articole sanitare și de igienă, metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente, instrumente și aparate medicale, produse de igienă orală, lentile, articole de îngrijire a copiilor), medicamente; obiecte de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, clame, ace de păr, bigudiuri pentru par, peruci, meșe și alte produse similare); produse de parfumerie, produse cosmetice – sunt non-rambursabile, precum și schimbul de pe un produs similar la fel se interzice returnarea în farmacii şi filialele acestora a medicamentelor procurate.
4.2. Reclamația pentru marfa, achiziționată cu ajutorul serviciilor Site-ului, se primesc în loculde unde a fost achiziționatămarfa (respectiv în farmacia partenerului) sau departamentului juridicSRL „e-Farmacia” (persoane de contact în secțiunea Site-ului "Despre companie").
4.3. Informații detaliate cu privire la procedura și regulile de comercializare a medicamentelorși altor bunuri, informații complete despre produs (instrucțiuni, note, certificate de calitate etc.) sunt, în orice farmacie a partenerilor SRL „e-Farmacia”, selectată în momentul pre-comanda de către Utilizator.
OFERTA PUBLICA
PENTRU ÎNCHEIEREA UNUI CONTRACTUL DE COMANDĂ
Prezentul Acord, în conformitate cu articolele 1029, 1472 din Codul civil al Republicii Moldova, este o ofertă publică și se adresează unui cerc nedeterminat de persoane, indiferent de statutul acestora (persoane fizice, persoane juridice, întreprinzători individuali).
„e-Farmacia” SRL, denumită în continuare „Mandatar”, face această ofertă de încheiere a unui contract de agenție, în următoarele condiții.
Mandatar ESTE VÂNZĂTORUL bunurilor (cum se înțelege mai jos acest termen), ŞI
OFERĂ SERVICII DE LIVRARE NUMAI PE BAZA ACESTUI CONTRACTUL DE MANDAT.
Definitia termenilor
1.1. Exclusiv în scopul acestei Oferte, următorii termeni sunt utilizați în următorul sens:
Acceptarea ofertei - consimțământul necondiționat al Mandantului cu privire la termenii Ofertei prin completarea tuturor câmpurilor obligatorii de pe site-ul web sau pe pagina programului.
Mandant - persoană fizică sau juridică care a acceptat Oferta și după instrucțiunile căreia Mandatar furnizează Serviciile.
Acord - acest contract de mandat între Mandant și Mandatar.
Oferta - ofertă a unui Mandatar adresată oricărei persoane fizice sau juridice de a încheia un Acord în condițiile conținute în această ofertă.
Publicare - postarea textului acestei Oferte pe Site sau in Program.
Servicii - servicii furnizate de Mandatar legate de încheierea în numele și pe cheltuiala Mandantului a acordului (acordurilor) cu vânzătorii de astfel de Bunuri (așa cum acest termen este definit mai jos), care au fost selectate de către Mandant în conformitate cu termenii acestui acord. Serviciile includ achiziționarea și livrarea Bunurilor la adresa specificată de Mandant.
Program - programa de calculator "kokiko.md"
Site - un site în reţeaua Internet la https://www.kokiko.md.
Bunuri - orice bun din lista furnizată pe Site sau în Program, conform cărora Mandantul are încredere în Mandatar să efectueze achiziționare și livrarea bunurilor.
2. Obiectul acordului
2.1. Mandatar se obligă, la instrucțiunile Mandantului, să acorde servicii, iar Mandantul se obligă să accepte aceste Servicii ale Mandatarui și să plătească pentru acestea în conformitate cu termenii prezentului Acord. Servicii poate fi acordate şi gratis în dependenţa de preţul mărfii procurate de către Mandant.
2.2. Mandatar, pe baza acestui Acord, furnizează, în numele Mandantului, servicii de cumpărare și livrare a unor astfel de Bunuri care au fost selectate de către Mandant și la prețuri care au fost determinate de vânzătorii Bunurilor și, de asemenea, efectuează o tranzacție cu terți care sunt vânzători ai acestor Bunuri pentru achiziționarea acestor Bunuri în numele și pe cheltuiala Mandantului.
2.3. Prestarea serviciilor începe în cel mult trei ore din momentul acceptării ofertei, dar în timpul programului de lucru, adică de la 9:00 la 18:00 de luni până vineri, sâmbătă, duminică - zile libere.
În cazul în care Oferta este acceptată după ora 18:00, prestarea serviciilor se efectuează în următoarea zi lucrătoare, începând cu ora 9:00.
2.4. Părțile au convenit că, pentru îndeplinirea prezentului Contract, Mandantul nu este obligat să furnizeze Mandatarui o împuternicire (procură) în scris. Acest Acord este o împuternicire suficientă și adecvată a Mandatarui de a cumpăra și livra Bunurile în numele și pe cheltuiala Mandantului.
2.5. Prezentul acord va fi considerat încheiat în mod corespunzător după:
- selectarea de către Mandant pe Site sau în Program a Bunurilor care vor fi achiziționate și livrate ulterior de către Mandatar,
- selectarea de către Mandant a modului de plată a serviciilor prestate acestuia,
- acord cu condiţii Ofertei prin punerea semnului „De acord” în strofa „Sunt de acord cu textul acestei Oferte și accept toți termenii acesteia la cererea mea”. După acceptarea ofertei, Mandatar și Mandantul sunt considerați părți la contract, cu toate drepturile și obligațiile care decurg din el.
2.6. Completarea de către Mandant a câmpurilor obligatorii de pe pagina site-ului sau a Programului în care este postată Oferta (marcate cu un „*”) atunci când se utilizează oportunitatea corespunzătoare pe Site sau în Program este înregistrarea acestuia pe Site sau în Program. Mandantul este responsabil pentru corectitudinea detaliilor specificate de acesta pe Site sau în Program.
Mandatar nu este responsabil în niciun caz pentru imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile în temeiul Contractului din cauza informațiilor de contact incorecte și a altor detalii specificate de către Mandant.
2.7. Mandantul, după confirmarea comenzii corespunzătoare, nu are dreptul de a modifica lista de Produse pe care le cere să le cumpere Mandatarui și Serviciile furnizate acestuia în cadrul acestei Oferte, dar poate plasa o altă comandă alegând o altă listă și/sau număr diferit. a Produselor de pe Site sau din Program.
2.8. Mandatar își rezervă dreptul de a refuza furnizarea de servicii Mandantului la discreția sa în orice stadiu. În acest caz, fondurile primite de la Mandant sunt returnate de către Mandatar Mandantului în același mod în care a fost efectuată plata.
Părțile au convenit că diferențele de date de expirare afișate pe Site sau în Program pentru bunurile transferate efectiv de către Mandatar nu constituie o încălcare a termenilor Acordului.
2.10. Părțile înțeleg că nici Mandatar, nici proprietarul site-ului ȘI/SAU PROGRAMULUI NU VA FI RESPONSABIL PENTRU CALITATEA ȘI CONSECINȚELE CONSUMULUI BUNURILOR. TOATE RECLAMAȚIILE PRIVIND PRODUSUL, CALITATEA SA, ORICE efect secundar SAU reacție sau LIPSĂ DE EFICIENȚĂ, Mandantul le face DIRECT VÂNZĂTORULUI DE MĂRFURI ȘI/SAU PRODUCĂTORILOR DE MĂRFURI.
Transferul Bunurilor de la Mandatar către Mandant este certificat printr-un act de acceptare a transferului Bunurilor, care este încheiat de Părți în momentul transferului efectiv al Bunurilor.
Prestarea serviciilor se confirmă printr-un act de predare-primire serviciilor prestate in momentul predării Bunurilor de la Mandatar catre Mandant. În momentul predării bunurilor către Mandant, Mandatar îi transferă acestuia și bonul de casa/cec primite de la respectivii vânzători ai bunurilor.
3. Obligațiile părților
3.1. Pentru indeplinirea prezentului Contract, Mandatar isi asuma urmatoarele obligatii:
3.1.1. Efectuează livrarea Bunurilor.
3.2. Pentru a îndeplini această Ofertă, Mandantul își asumă următoarele obligații:
3.2.1. Plătiți pentru Serviciile Mandatarui în conformitate cu secțiunea 4 din Ofertă.
3.2.2. Atunci când acceptați o ofertă, precum și atunci când utilizați Site-ul sau Programul, respectați toate normele și cerințele aplicabile ale legislației Republicii Moldova, inclusiv regulile de etică a Internetului.
3.2.3. Acceptați Bunurile, a căror comandă de cumpărare le-a fost dată de către Mandatar.
4. Condiții de plată pentru servicii și compensare pentru costul Bunurilor.
4.1. Costul serviciilor, precum și costul efectiv al Bunurilor (stabilit de vânzătorii săi) se stabilește la fiecare acceptare a ofertei pentru fiecare comandă separat pe baza prețurilor stabilite de către Mandatar pentru servicii, pe care mandantul este gratuit. să se familiarizeze cu Site-ul sau în Programul Avocaților, precum și prețurile Bunurilor care sunt indicate la comanda Bunurilor într-o factură individuală, în lei moldovenești.
4.2. Costul serviciilor include toate taxele, dar nu include comisioanele care pot fi percepute de terți în legătură cu metoda de plată (de exemplu, comision bancar pentru transferul de fonduri).
Părțile au convenit asupra următoarelor modalități posibile de plată pentru prestarea serviciilor:
• prin internet prin utilizarea sistemelor electronice de plată; sau
• în numerar la curierul Mandatarui.
4.4. Plata serviciilor și compensarea costului Bunurilor se efectuează de către Mandant în lei moldoveneşti printr-o achitare în avans în valoare de 100% (o sută de procente) din costul serviciilor pentru comanda corespunzătoare și costul Bunurilor , care, indiferent de forma de plată se efectuează după ce faceți clic pe butonul „Checkout” după selectarea Produsului și informații despre costul compensației și costul serviciilor
4.5. Serviciile sunt considerate achitate de către Mandant din momentul în care Mandatar le primește confirmarea de la banca Mandatarui a primirii sumei de plata in contul curent al Mandatarui sau din momentul primirii numerarului de catre curierul Mandatarui.
4.6. În cazul neacceptarii bunurilor sau serviciilor de către Mandant, avansul plătit NU este se intoarce. Mandatar poate lua în considerare plângerea directorului și poate returna avansul numai pe cont propriu.
5. Modificarea termenilor Ofertei
5.1. Propunerea din cea mai recentă ediție intră în vigoare din momentul publicării.
ediția corespunzătoare a Ofertei pe Site-ul pe Internet la adresa https://www.kokiko2.md/ sau în Program și este valabil până la îndeplinirea condițiilor ofertei.
5.2. Mandatar își rezervă dreptul de a modifica termenii Ofertei, care au fost acceptat unilateral. Directorul nu are dreptul de a face modificări termenii acestui acord.
6. Garantii
6.1. Pe durata prestării serviciilor, Mandatar garantează:
6.1.1. Alegerea pentru Mandant exact lista și volumul Bunurilor care a fost aleasă acesta din urmă la acceptarea Ofertei;
6.1.2. Din lista de Produse selectate în cadrul comenzii relevante, nu vor exista astfel de produse care au expirat, sau care prezintă daune externe evidente la ambalaj sau alte defecte care afectează calitatea mărfurilor;
6.1.3. Prețurile pentru Bunuri după acceptarea ofertei se pot modifica în timpul furnizării Serviciilor de către
o comandă separată numai prin acord cu Mandantul;
În timpul furnizării serviciilor, Mandatar face tot posibilul, dar nu garantează disponibilitatea efectivă a unei liste exhaustive a Bunurilor selectate de către Mandant pe Site sau în Program pentru transferul acestora către Mandant în condițiile prezentului Acord. În cazul în care Mandatar nu a putut livra bunurile în volumul și/sau sortimentul comandat de Mandant, Mandatar returnează Mandantului costul Bunurilor pe care nu le-a putut cumpăra pentru Mandant;
6.3. Acceptând termenii acestei Oferte prin acceptarea acesteia, Mandantul asigură Mandatar și garantează că:
6.3.1. încheie un Acord în mod voluntar și, în același timp, s-a familiarizat pe deplin cu termenii Ofertei, înțelege subiectul Acordului, semnificația și consecințele acțiunilor sale de încheiere și îndeplinire a Acordului
6.3.2. are toate drepturile şi puterile necesare încheierii şi implementarea Acordului
6.3.3. folosește date și informații fiabile, transmise Mandatarui la înregistrarea Comenzii și a documentelor de plată, pe baza cărora se efectuează plata serviciilor;
6.3.4. înțelege că vânzătorul mărfurilor este persoana indicată pe bonul de vânzare;
6.3.5. are o rețetă adecvată dacă doriți să cumpărați un medicament pe bază de rețetă înseamnă că Mandantul se transferă Mandatarui; și
6.3.6. s-a familiarizat cu instrucțiunile de utilizare a Bunurilor și/sau a primit cele corespunzătoare recomandarea medicului cu privire la achiziționarea produselor relevante (numai pentru medicamente și dispozitive medicale).
7. Consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
7.1. Părțile în legătură cu acest Acord își transferă datele personale una către alta
și/sau datele personale ale angajaților acestora, reprezentanților și/sau altor persoane - subiecți date personale.
7.2. Părțile garantează că orice date cu caracter personal transmise în conformitate cu a termenilor acestui Acord primit, procesat și transmis în conformitate cu cerințele legislația actuală a Republicii Moldova în domeniul protecției datelor cu caracter personal. Petreceri garantează că au primit consimțământul pentru prelucrarea și transferul datelor cu caracter personal, transferate celeilalte părți, de la subiecții respectivi de date cu caracter personal.
7.2.1. Furnizarea de e-mail și confirmarea comenzii pe site Utilizatorul www.kokikoa.md este de acord cu utilizarea e-mailului său și numere de telefon pentru primirea mesajelor de la administrația site-ului și/sau partenerii acestuia.
7.2.2. Utilizatorului i se pot trimite informații de marketing, inclusiv, mesaje personalizate și alte mesaje (inclusiv, dar fără a se limita la, informații despre prețuri, reduceri, cod promoțional, oferte personale, recomandări și mementouri despre oportunitatea posibilă a comenzilor repetate, o amintire de neterminat comenzi și altele asemenea.
7.2.3. Utilizatorul are dreptul în orice moment de a refuza să primească anumite tipuri de mesaje prin emiterea unui dezabonare sub forma unui dezabonare.
7.3. Părțile garantează că transferul și prelucrarea datelor cu caracter personal în legătură cu aceasta Acordul este acoperit de scopul punerii în aplicare a prezentului acord.
7.4. Părțile garantează că toți subiecții ale căror date cu caracter personal sunt transferate au fostîn mod corespunzător despre drepturile lor, scopul prelucrării, componența datelor cu caracter personal și persoanele cărora aceste date sunt transferate în conformitate cu Legea R.M. „Cu privire la protecție datelor personale "
7.5. Dacă una dintre părți încalcă cerințele legislației privind protecția datelor cu caracter personal, cealaltă parte nu este responsabilă pentru o astfel de încălcare. Părțile se obligă să se ramburseze reciproc pentru orice pierderi și cheltuieli asociate cu luarea în considerare sau plăcerea oricăror pretenții din partea părților, ale căror date cu caracter personal sunt transferate în conformitate cu prezentul capitol al acordului și ale căror drepturi au fost încălcate din cauza nerespectării respectivelor părți. Partea să își îndeplinească obligațiile prevăzute în această secțiune a Acordului, precum și alte cheltuieli sau pierderi.
7.6. Părțile vor asigura toate mijloacele organizatorice și tehnice necesare pentru buna funcționare protecția datelor cu caracter personal primite împotriva accesului sau prelucrării neautorizate.
7.7. Dacă subiectul datelor cu caracter personal își revocă consimțământul pentru prelucrare datele cu caracter personal transferate în baza de date a uneia dintre părți, această parte este obligată notifică celeilalte părți despre termenul și condițiile de încetare a prelucrării datelor cu caracter personal un astfel de subiect.
8. Durata și rezilierea Acordului
8.1. Acordul intră în vigoare din momentul acceptării ofertei și este valabil până când Mandatar își îndeplinește obligațiile de a furniza servicii în suma convenită de Părți în comanda de pe Site sau în Program, sau până la rezilierea Contractului.
8.2. Contractul poate fi reziliat:
8.2.1. Fiecare dintre părți în cazurile prevăzute de legislația în vigoare a Ucrainei și aceasta oferta;
8.2.2. Orice Parte în orice moment prin trimiterea către cealaltă Parte notificări.
8.2.3. Prin acordul părților.
8.3. Rezilierea Contractului de către Mandant sau legătura cu acesta a Acceptării ofertei nu este impune mandatarului obligația de a restitui acestuia fondurile plătite.
9. Responsabilitatea părților
9.1. Pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a termenilor acestui acord, părțile suportă responsabilitate în conformitate cu legislația R. M..
9.2. Mandatar, în nicio circumstanță nu va fi răspunzător conform Acordului pentru a) niciuna acțiuni/omisiuni ale oricăror terți; b) orice daune indirecte și/sau pierdute
beneficiul Mandantului și/sau al terților; c) utilizare (imposibilitatea utilizării) și orice consecințe ale utilizării (incapacitatea de a utiliza) de către Mandant forma aleasă de plată a serviciilor.
9.3. Mandatar este eliberat de răspundere pentru furnizarea incompletă sau necorespunzătoare Servicii pentru această Ofertă în cazurile în care Mandantul nu respectă oricare dintre condițiile prezentei Promoții.
9.4. Fără a intra în contradicție cu cele de mai sus, Mandatar este exceptat de la aceasta răspunderea pentru încălcarea termenilor Acordului, dacă o astfel de încălcare este cauzată de acțiune circumstanțe de forță majoră (forță majoră), inclusiv: acțiuni ale autorităților publice, incendiu, inundație, cutremur, alte acte ale naturii, întreruperi de curent și/sau întreruperi operaționale rețea de calculatoare, greve, tulburări civile, revolte, orice altele circumstanțe, fără a se limita la cele enumerate, care pot afecta performanța Mandatar de contract și în afara controlului Mandatarui.
9.5. Mandantul este responsabil în temeiul prezentului Acord în totalitate (și) pentru inexactitatea informațiilor, informațiilor de contact și a altor detalii transferate acestora Către un Mandatar de pe Site sau din Program și (ii) pentru nerespectarea garanțiilor cuprinse în paragraful 6.3. din această Ofertă.
9.6. În cazul în care Mandantul nu a luat Bunurile conform clauzei 2.11 din această Ofertă sau nu a primit de la pentru alte motive aflate în afara controlului Mandatarui, Mandatar are dreptul de a folosi acestea Bunurile la propria discreție și își pierde obligația de a transfera astfel de bunuri către Mandant sau să îi returneze fondurile
10. Dispoziții finale
10.1. Orice comunicare necesară sau de dorit în temeiul prezentului Acord trebuie făcută în scris și trimise de o parte celeilalte părți prin e-mail sau prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire.